Sider

26. mars 2012

My Awesome Beauty-konkurranse!

Søteste Sophie som skriver bloggen My Awesome Beauty har jubileumskonkurranse, og jeg måtte selvfølgelig prøve meg :) Jeg bruker hennes designer titt og ofte på neglene mine, men denne gangen ville jeg prøve å lage noe skikkelig gøyalt og orginalt. En ordentlig personlig vri!
Og hva sier "Chrine" mer enn... regnbuer!
Jeg brukte lang tid på å teste ut fargekombinasjoner og design i photoshop, slik som Sophie pleier, og kom til slutt frem til noe jeg syntes så kult ut.
Dessverre har jeg vært veldig skjelven på hendene, så resultatet ble langt fra perfekt, enda jeg gjorde hele greia to ganger... Men det er forsøket som teller, sant?


I skygge... (Etter at jeg hadde ryddet litt)
...og i sol (før jeg hadde ryddet litt)
Så nå er det bare å krysse fingrene og håpe jeg vinner en av de supre premiene! Delta du også, les om konkurransen her

1 kommentar: