Sider

14. nov. 2011

HOW TO: lag din egen lakk

I dag er en gøyal dag, for nå skal jeg vise dere hvordan jeg lagde min helt egne glitterlakk! Lynnderella og flere andre gjør det jo, så hvorfor skulle ikke jeg og du?
Dessverre er kameraet mitt på ferie, så hele seansen ble fanget med iPhone. Hold ut.



Du trenger:
En halvfull flaske med blank neglelakk
Glitter
Øyeskygge
Matpapir
Plastpose

Du gjør:
1. Om du bruker øyeskygge i fast form, knus den.



2. Rull matpapiret til en kjegle-trakt-ting og fest med en bit teip.

3. Hell pulveret i flaska ved hjelp av matpapirtraktkjegletingen og bland.


 

4. Hell i glitteret på samme måte.




5. Bland og rist og rist og bland. Og LAKK! Du kommer til å trenge en god overlakk oppå, for det blir fort en ru overflate med alt glitteret.


Ble da ganske fint, eller hva? Skal nok ønske meg mer glitter og tomme flasker til jul ja :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar