Sider

16. nov. 2011

Hvor blir det av bakinga??

Kjære blogglesere. Det er så koselig å se at dere blir fler og fler! Men noen av vennene mine er ikke neglelakkfanatikere som meg, og de lurer på hvor "cookies"- delen av Cookies and Cuticles blir av.
Jo, det kan jeg fortelle dere. For det første så tar det jo en hel del lengre tid å bake (særlig når man tar bilder av hvert steg) enn å lakke neglene - og for det andre, så prøver jeg jo å gi dere orginale oppskrifter. Ingen trenger vel min hjelp til å bake sjokoladekaken som står på kakaopakken?
Og det tar rett og slett litt tid å finne på sine egne oppskrifter, tro det eller ei :) Mye av det jeg har bakt og servert mine venner i det siste har vært ting fra fantastiske Passion for Baking, og hun forklarer jo så fint selv at da lager ikke jeg en egen bloggpost. Men bilder kan dere jo få da, om dere vil.

Den gode nyheten er at jeg har oppskrift både på GULROTKAKE og på herlige BELGISKE VAFLER som jeg snart kommer til å poste her på bloggen. (Sistnevnte tok meg fem forsøk å gjøre perfekt!)
Så når kameraet mitt er tilbake fra ferien sin, skal dere få. Alle skal få!

Heng med, søtinger.
Chrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar