Sider

12. nov. 2011

Nakne negler (Naked Ambition / Wild About Shimmer)


Noen ganger passer det best med nøytrale negler, og jeg liker å kjøre "nakne" negler en gang i blant, som oftest med disse to lakkene. Naked Ambition fra Sally Hansen påstår å være "complete manicure" med baselakk, farge og topplakk i ett. Det er kanskje litt å ta i, men selv om den har fått dårlige anmeldelser på makeupalley, er jeg faktisk godt fornøyd med denne lakken! Den skal visstnok være vanskelig å påføre, og ja - den er rennete, men den dekker i det minste godt og du kommer unna med ett lag hvis du tåler å se antydninger til neglebånd under lakken. Fargen er en rosabeige som passer godt til min hudtone.

 Over denne igjen har jeg et tynt lag Sephora by OPI Wild About Shimmer som er en lys, nesten gjennomsiktig base med fint gullglitter i. Den er ganske diskret, men livner opp de nude-fargede neglene nok til at det ikke blir kjedelig :)
Begge disse kjøpte jeg på ferie i USA.

2 kommentarer: