Sider

4. aug. 2011

OPI Alpine Snow

I dag ble det hvite negler med Opi Alpine Snow.
Slik som de fleste hvite lakker, blir denne litt strekete på første lag. Men med to lag dekker den fint og jevnt, og formuleringen er god å jobbe med. Det beste hadde nok vært tre tynne lag, for jeg fikk litt luftbobler på et par av neglene av mine tykke.

Jeg er veldig glad i hvit neglelakk om sommeren, men foreløpig er hendene mine så bleke at det ble litt kjedelig. Så jeg kommer nok til å bruke en annen lakk oppå, eventuelt stemple noe gøy med Konad-settet mitt.

Og så er det noen av dere som lurer på hvor det blir av bakinga på denne bloggen! Da kan dere glede dere over at min far har bursdag om noen få dager, og jeg har meldt meg frivillig til å lage både oreokake og muffins. Så følg med, oppskrifter og steg-for-steg-bilder kommer veldig snart.
Ha en fin dag! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar