Sider

13. aug. 2011

OPI Guy meets Gal-Veston / Kleancolor Chunky Holo Poppy

OPI Guy Meets Gal-Veston er en nydelig rosa lakk fra Texas-kolleksjonen til OPI. Det er en jellylakk som er ganske sheer, men dekker helt på tre strøk. På bildet har jeg på meg to.
Jeg ville prøve ut en av de nye Kleancolor-lakkene mine, og fant ut at Chunky Holo Poppy var perfekt til å toppe denne skjønne sommerlakken.

Poppy viste seg å være vanskelig å fange med kameraet, men den er en rødlig-klar ganske seig base med glitter som ser både gyllen, rød, oransje og grønn ut alt ettersom lyset.
Den tok lang tid å tørke selv med Dry Ice hurtigtørker, og jeg fikk små skrammer på flere av neglene selv om jeg var forsiktig en god halvtimes tid. Men de lot seg reparere, og jeg har fått mange komplimenter for neglene mine i dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar